Nurul Atika Moktar

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, February 25, 2011

budak kecik

ish... tahun ni umur da masuk 20 tahun?
wow.. tak sangka..
haha..ingatkan aku ni muda lagi.. =)
tapi bila aku teliti dan kaji diri aku sendiri..
haha.. TOTALLY aku ni masih di bawah kategori KANAK2..
dari segi pakaian.. perangai (of course kgkwn aku setuju) ..
whatever.. apa org nk cakap.. ada aku kesah?
tapi kan,.. mmg tak boleh aku nk tipu la yang aku JELEZ tgk
perempuan2 sebaya aku..
diorang lawa2.. pandai bergaya.. mekap semua..
aku ni.. apa je la yang aku reti..
baju main sarung je apa ada depan mata...
mekap mmg la aku tak reti..
totally la..aku mmg tak macam perempuan umur 20 tahun
baru2 ni ada srang makcik ni,, dia dengan anak pompuan dia masa tu.. ank dia form 3
mkcik tu tanya aku,, umur berapa?
aku suruh la teka..
n makcik tu jawab.. TINGKATAN DUA ye?
hahaha..aku dah tergelak2 dah..
haa..tengok... mmg nampak sgt la yg aku ni nampak mcm budak2 kan..
tapi takpe... people change...
tengokla nanti suatu hari bila aku buat transformasi..
cehhhh...berangan je la kau eka oi...



entah bila la SUATU HARI kau tu kan.. hahaha

3 comments:

  1. syg..eventhough sometimes u r childish...but deep inside you have the beauty of a very fine lady....

    ReplyDelete