Nurul Atika Moktar

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, December 31, 2011

Facebook Saya Kena Hack!!


Ok.. perkara ni berlaku 26 Disember 2011 hari Isnin.. Macam mana kena hack pun tak tahu la.. sebab rasanya online guna laptop sendiri je.. n telefon sendiri..
Ceritanya macam ni.. aku try bukak FB tiba2 takleh login tau.. FB kata password aku salah.. banyak kali buat still jadi benda sama.. 3 hari tak boleh  tau..
Pastu, try hack balik.. dapat.. terus tukar password FB aku.. haaa..amek.. segala macam setting dia gi tukar.. pastu http yg kat belah atas tu sebelum ni aku punya www.facebook.com/ekaketot  Tapi sekarang dia dah tukar jadi

"princess jelita ika ketot" kau tukar nama aku yer hacker.. ish3.. GEDIK okay nama tu.. dah lah aku takleh nak tukar balik.. ishh.. siapa lah kau kan..

Teringin gak nak tahu sape hacker tu.. Eh.. korang.. be careful tau. Jangan dedahkan e-mail korang. lagi senang orang nak trace password nanti..


No comments:

Post a Comment