Nurul Atika Moktar

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, December 30, 2011

2011 Bakal Melabuhkan Tirainya

Sedar tak sedar kita hanya selangkah je lagi nak menjejak ke tahun 2012.. Alhamdulillah.. syukur dipanjat ke hadrat Ilahi kita masih diberi kesempatan untuk hidup di dunia ni..

Macam biasa lah.. kalau dah end of the year, kita akan rangkumkan keseluruhan cerita kita sepanjang tahun.. Memang... macam2 berlaku.. ada pahit, ada manis..ada masam.. ada masin... (dah macam masakan plak)

Antara yang lekat kat ingatan aku:

  • Mula berdikari : start duduk rumah sewa.. buat semua kerja rumah n bayar bil2 sendiri..
  • Nureen Syifa : anak buah aku dah semakin bijak n comel.. satu2nya buah hati aku

  • Vacation : tahun ni aku banyak berjalan.. Teluk Cempedak, Pahang, Melaka, Seremban, Kluang, Johor Bharu, Selangor.. mana lagi ek? tak ingat

  • Sambutan hari lahir yg bermakna : aku dapat hadiah2 yg istimewa ^_^

  • Aku nak dipinang : hoho.. kalau terima, jadi isteri org dah aku sekarang.

  • Skill masak : eh, dah makin pandai lah.. tahun 2011 ni aku cuba masak benda2 baru.. seronok!

  • Hasil kebun menjadi-jadi : banyak gila buah2an kali ni. tak menang tangan nak petik

  • Banjir : kelam kabut bersedia nak hadapi banjir yg cuma khabar angin. haha

  • Otot kaki semakin kuat : haha memang tahun ni aku paling banyak jalan kaki.. mula2 sakit kai tp lama2 dah biasa.. yeahhh.. aku hebat. haha

  • Tekanan : ohhh stess.. banyak dugaan yg menimpa, tapi alhamdulillah aku dapat harungi dengan mereka2 yg saya sayang ada di sisi.. love u wani, jana..

  • Kenal kawan2 baru : Pergi Pahang, pergi JB... tambah la lagi kawan kan..

Memang tahun 2011 ni bagi aku banyak makna.. aku belajar apa tu sabar, tabah, redha.. Aku belajar erti kehidupan.. Alhamdulillah.. berkat kesabaran,, Allah beri aku kebahagiaan.. Aku belajar untuk berfikir dgn lebih matang.. Fizikalnya aku masih seperti budak.. Aku boleh gelak2, huha2.. tapi aku pandang sesuatu dari pelbagai sudut.. Kalau ikutkan hati banyak benda aku nak lakukan.. Sesuatu yg belum terbalas.. Tapi,, tak guna kalau aku teruskan.. Aku maafkan mereka.. Cukup untuk aku bgtahu,, AKU BAHAGIA..

So.. Selamat tinggal 2011... Selamat datang 2012!!

No comments:

Post a Comment