Nurul Atika Moktar

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, April 8, 2011

La Secreto De Garden~

hoho... sekarang ni kecoh pasal pesen tudung dak hana tajima tuh.. aku bukan la tanak up to date... tapiii...malas bebeno... teringin..tapi tak reti..huhuk
pagi tadi time aku dok sorang2 tengah study.. aku nye order sampai... ape dia? bunga la..."la secreto de garden"..
mulanya nak bagi mak.. tapi... takut layu.. n... org yang paling aku sayang kat uitm ni adalah si comel SYAZWANI RAZAK...
so...saya bagi dia... kat dalam jambak tu ada 4 bunga ros hidup, 2 teddy bear kecik ngan 1 coklat cadbury.. lalala...
wanny...kalau kau baca blog ni...aku nk kau tahu yang aku sayang kau sangat2...

haa...ape yg aku nk cuba sampaikan kali ni...





erkk hmm..haaa.. tadi aku amek2 gambar... nak nunjuk bunge je sebenarnya... tapi sbb nk publish kat blog.. so...biarla menutup aurat... so aku amek le selendang,,aku belit2 kat kepala ni ha... belit punya belit..hahh...amek ko.. terbelit sudah.. hohoh..

No comments:

Post a Comment