Nurul Atika Moktar

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, April 7, 2011

Eka Ketot = Miss Panda (^_^)

"..apasal gedik sangat kau harini eka?"
"eh...mana ada aku gedik...lagipun ni blog aku... suke ati aku laa.."
"eh2...menjawab...kau taktau aku baran.."
"kau pk baran kau je,,baran aku kau tak pk."
"eh budak ni...aku tumbokk kang!"
"tumbuk arrr...kau pk aku tak takot?"

STOP!
Hahaha..tengok...tengokkk....
Beginila jadinya bila eka bosan... gila.. cakap sorang2~  -_-"

Lalala... tadi eka ngadap cermin.. Eka belek2 muka...
Erm...yang Eka nampak adalah -> Miss Panda
Sejujurnya Eka tak reti pakai make-up.. 
Kawan2 pun dah biasa tengok Eka dengan muka pucat ni...



Eka just jaga kulit muka... pakai cream "Olay White Radiance" untuk jaga dari sunburn, pakai pencuci muka "Nivea Sparkling White" bila bangun tido n masa nak tido, pastu kalau nk kuar just pakai bedak "Silkygirl" n lipbalm "Maybeline"

Kadang2 tu terasa jugak nak lawa2.. tapi....
kalau nak pakai eyeliner pun tak gheti...hahaha..kesian kann..
Umur dah masuk 20..tapi apa pun tak boleh..
Takpela... mak pun dah cakap..
"takpe ka...kau tak payah nak pakai mekap2 ni sume..biar nampak yang asli... nanti kau kawen baru pakai mekap...time tu...hahh...mesti kau cantik sbb kau tak pernah pakai.."

Hihi...btol jgk cakap mak..so..ape ade hal..
Lagipun... semua ni hanya pinjaman Allah.. tak kekal lama pun..
papepun.. Eka bersyukur dengan apa yang Eka ada sekarang.
Alhamdulillah.. =)

p/s: panda comel ape... manje... geramm je tengok..hik2~

No comments:

Post a Comment