Nurul Atika Moktar

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, August 25, 2011

Mereka Saya Anggap Keluarga

Wany     Janna    Miah

3 orang yang paling rapat dgn aku sekarang. Almaklumlah, 1 rumah.
Aku sayang diorang. Masing2 ada perangai sendiri
yang buatkan hidup aku bertambah warna warninya

WANY
-peramah
-baikkk sangat
-suka tolong orang
-comel
-sweet sgt lah dia ni
-selalu jg hati org smpai kdg2 hati sendiri tak terjaga

JANNA
-cantik
-matang
-pandai jaga hati orang
-suka masak
-dia ada bnyk baju, shawl cantik2 yg leh dipinjam. hehehe

MIAH
-miah ni banyak cakap
-suka gelak2
-tibe2 jerit, haha tak paham tol
-suka kemas rumah
-cerewet sket

EKA (aku la tu)
-aku kuat makan tp x gemok2
-aku cepat nangis
-klu aku tak suka, aku ckp direct
-buat pape tak fikir dulu
-tapi aku suka ketawa

No comments:

Post a Comment