Nurul Atika Moktar

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, January 9, 2011

KEGILAAN~

macam biasa.. awal2 sem,, duit ptptn baru masuk,, time ni la nk berjimba..
haha.. bkn aku sorg je yg buat mcm tu... ramai lg kot yg seangkatan ngn aku, menyalahgunakan duit pt ni... 
huhu,, bila ada duit dalam tangan, mula la mata nk melilau mencari hidangan mata... nafsu membeli mmg tinggi.. huhu.. aku paling suka tgk kasut ngan beg.. hhuhuhu...tak beli pun takpe... asal dapat tengok.. baju suka jugak, tapi tak sangat la.. huhu.. if nk gi shopping,, aku mmg akan tertarik kat kedai kasut n beg..
tadi outing jap kat bandar segamat.. boleh tahan lawa2 kasut2 n beg2 aku tengok tadi... huhu... nak je beli semua.. tp apakan daya.. aku hanyalah seorang student.. lain la kalau aku da keje, gaji beriban.. hehehe.. ni je la koleksi yg aku ade.. (yg tahun 2011) .. klu bleh nk kumpul lagi.. 



p/s: klu tiba my bufday nti,,, hadiahkan kasut eh?! hehehe

No comments:

Post a Comment